End of school ♥


Assalamualaikum 


Tinggalkanku perlahan lahan ku terima...

Pe jadahnya ntah tetiba lagu Aizat haha lol Okay lah. Bila aku tengok memasing dah update pasal SPM is over lah. Merdeka lah haa apa jadah semuanya hihi aku pun taknak lah tak update kan. Well i'm the one of them yang dah menamatkan zaman persekolahan. Oh form 6? Emm masih dalam pemikiran lagi. Hahaha Lagipun aku dah lama tak update blog haha :3 Saye biji laaa. Bak kata Sing Leh. Aku ni busy mengalahkan PM katakau! Lagi pun ntah ada idea ke tak nak update -.- Dari tadi dok tulis dan delete balik. Takde idea lmao Ahhhhhhhh

Okay okay. Stop la merepek aida. Tolong la! Dah 11 tahun aku sekolah. Dari darjah satu sampai lah aku tingkatan 5. Dari UPSR, PMR ke SPM. Akhirnya tamat jugak sesi persekolahan :D Hahaha SPM dah habis. So nak buat apa? Kita enjoy la kan? Well i'm sure yang masing masing tengah cari kerja kan. Well untung laa. Aku nak uruskan lesen kereta dulu. Baru laa aku melibatkan diri ngan kerja kerja semua tu. Hmm SPM haritu berjalan dengan lancar Alhamdulillah. Sekarang tinggal tunggu result je. Ya Allah, harap apa yang aku target tu aku dapat. Amin


Baru habis paper.

Sekolah? Okay mesti aku akan rindu semua kenangan kat situ. Banyak weh kenangan kat situ. Well nanti dah takde dah dengar "Acik nasi goreng kuah satu" hahah typical me when at kantin. Peveret itew tau :3 Dah takde laa memekak kat dalam kelas. Melepak ngan dorang. Bergosip, kena marah ngan cikgu sembang ngan Sing Leh. Hmm hmm mesti rindu semua tu. Dah takde gaduh manja sesama sendiri. Merajuk laa apa bagai laa hahah :') Dah takde kacau orang. Dengar Faiz cakap "Assalamualaikum dan selamat sejahtera cikgu". Kena cubit ngan sir poh cheong hahah

Tengok orang tido dalam kelas. Makan senyap senyap, dengar kakak cun menjerit. Tiru meniru semasa belajar Dah takde mintak Sing Leh ajarkan Math, AddMath n akaun. Dah takde belajar cakap Cina. Hahaha dah takde cerita pasal bab kahwen masa belajar PAI. Amboiiii :'3 Mesti akan rindu semua tu haihh *lap air mata*



Okay la. Kalau nak cerita semua benda kat sini. Sampai esok pon tak habis. Terlalu banyak yang aku nak cerita sampaikan idea pon takda hahah. Lagipun kalau cerita pepanjang cam la korang nak baca an an? Hahah nvm laa. Tak kesah pon kalau takde sape nak baca blog ni. Blog ni just untuk suka. Cerita my experience hehe Tu yang kat atas tu. Semua budak kelas aku. Okay la bukan semua. Ada yang takda. Ni just budak yang ambik akaun. Sebab budak yang tak ambik dah balik. Lagipun ada yang tak datang. Nvm aku takkan lupekan kenangan antara kita semua. Takkan lupekan korang. Aku takkan lupe kat mirol, mat top, ain, una, ecah, semua budak chinese, nina, eykin, una tony, kiera, tykah, syera, syud, ecah, azam, abu, cak, faiz, daniel, sukur n zaim. Okay tertinggal satu edot. 4PA-5PA ♥ 

TERIMA KASIH SUDI BACA.LIKE YE SAYANG.

No comments:

Post a Comment

Comen lha banyak banyak :D